Olabandola och jag



image49



Det är ju inte riktigt klokt men så är det. 6 månader sen ganska precis idag. Midsommarhångel blev till höstglöd blev till vinterkärlek. Typ. Jag ser att det står en påse under trappan men jag tjuvkikar icke. Ikväll blir det öl i goda vänners lag och imorgon tåget hem för den första julen som inte ska firas i småland sen år 2000. Det är ju alldeles förfärligt och verkligen på tiden. Nu är man ju inte yngst längre så kanske man får sitta vid vuxenbordet i år. Nu ska jag gå upp och väcka en utmattad pojke. Det tog tydligen på krafterna att slå in en julklapp igår. Själv satt jag i 4 timmar och höll på att kapitulera flera gånger om. Katterna hjälpte ju inte till precis. Fjöntar. Ajökens då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0