High drama



image31


Staden var sig lik om än lite vackrare den här sommaren. Det var sol ute och sol i sinne. Vin i mängder och skönsång i industrilandskapet. Vin är förrädiskt. Det är så lätt att gå över gränsen och så enkelt att vara sann men här passerades endast regler som skulle brytas. Allt är en fråga om tid. Utveckling och avancemang men med barnasinnet i behåll. Laakso med två långa a:n gjorde sitt till för att väcka mig ännu mer. Jag älskar när det spritter i kroppen och benen inte kan stå stilla. Jag visade honom allt jag vemodigt tycker om med min barndomstad vilket innebar ett nattligt besök i forna dagars lekpark. Det ser ut som då men klätterställningen liksom jag är ny. Drama på hög nivå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0