Worst case scenario is no more



Om två dagar bär det av norrut för mig och min vän. Jag ska visa honom den hemska staden jag lämnade bakom mig i ett annat liv men som sedan dess har genomgått en transformation och går an att besöka. Kvar bor de enda människorna i världen jag aldrig kan förneka och aldrig vill glömma. Jag ska återigen inta vackra toner på bakgården till muséet men denna gång i sällskap med en annan man. Sist fick min broder vara kavaljer och en axel att luta sig mot mitt i allt det nya som jag hade framför mig. Nu är jag redan där med någon som förstår, som vet och som är lika komplicerad och ömtålig som jag själv.


Looking for reasons for what I did
Looking for reasons to live
Waiting at your doorstep another night
Scared to death of you sleeping around

Call you in the morning crying on the phone
Glad to hear your voice but your voice has turned ice cold
It was that very moment I made up my mind
There's no longer no reason for me to try

Leaving loads of messages, leaving you notes on your locked up door
and your shut off phone
It was that very moment that I made up my mind
There's no longer no use for me to try



Det finns inga ord för hur mycket jag ser fram emot allt det nya. Det som redan är här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0