Newbie



image24



Jag har väl sagt hur sjukt nöjd jag är med min nya dator? Har jag det, har jag? Eller med min notebook då som det faktiskt heter. Eller snarare HP Pavilion DV6364. Den är svart och fin. Vad har du för bil? En röd. Iallafall. Jag är jättenöjd och smeker mer än gärna tangenterna. Ömt men med hetta för fingrarna glöder och jag med dom. Ni vet, super multi dvd-brännare med stöd för dubbla lager och allt. Inbyggd blåtand och WLAN. 5-i-1 minneskortläsare. Och jag fattar ingenting, det är fantastiskt! Men jag är duktig och läser på och snart vet jag en bråkdel och blåtand kunde jag faktiskt redan och nu vad en gadget är. Jag har flera stycken. Den är personlig min dator och det är bara mitt skit på den. Faktiskt så rensade jag precis en skräpkod så att texten jag länkade, eftersom den tekniska biten var för tråkig att skriva för hand, blev i samma stil som den övriga. Det ni. Och alldeles snart så ska jag ta reda på vad feeds och rss är då jag misstänker att jag som bloggare, om än en hemlig sådan, borde veta vad det är. Nu är mitt favoritprogram Scrubs slut och om några timmar ska jag sätta på mig min egen så nu ska jag slita mig från min skönhet och kasta mig framstupa i sängen. Den här gången så att min längd matchar sängens. Av någon anledning hade jag härom natten somnat tvärsöver sängen och det går inte ihop sig med 175 cm över 90cm. Mitt i natten vaknade jag med mitt sängbord i ryggen och lampan som brukar stå på den mitt i en vurpa som torde liknat min egen. Jag måste verkligen bli mer selektiv med mitt val av sovplatser. Hallen, golvet och kalla stenar. Men man måste ju inte sova för det. Och jag har blivit knottbiten på de mest omöjliga ställen. Nu ska jag faktiskt försöka sova för det blev inte mycket med det i natt, buggen satt liksom kvar ända till morgonen och de tår jag råkade trampa på gör det förhoppningsvis fortfarande.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0