Och jag tittar verkligen på Porkys...



Söndag som blivit till måndag, hallelujah. Haft en lugn helg som kontrast till den kommande. Var under lördagen på besök i ett hem som vändes helt upp och ner av alla barn, stora som små och vuxna inkluderat. Det resulterade bl.a. i ett gipsat ben. Man ska inte stoppa köttbullar i näsan eller hoppa hage när man är över 30. Jag drog mig undan det alarmerande oljudet i ett behagligt soffhörn och fick veta att jag nog är den enda i världen som kan fortsätta trycka i mig efter en pizza. Nej väl? Det är väl helt normalt att äta sin kroppsvikt. Dessutom var det inte jag som tillagat chipsen och då blir det automatiskt lite godare. Ser fram emot kommande löneförhöjning. Jag har köpt så många plånkor på loppis att det verkar fånigt nu eftersom jag inte kan fylla en enda. Det var sådär kul på maxi att försöka betala med 87 öre på kortet. Men jag har så jag klarar mig. Det går bra nu. Pengar rullar in som dom ska. Skjut mig.



Kommentarer
Postat av: Becca

Jag har fått ett stipendium på 10 000:-. Nu har jag råd att äta i sommar...muhahaha.

2007-06-18 @ 22:57:44
Postat av: Sirli

Grattis! Får jag bo hos dig? =) Det har du gjort dig förtjänt av! (pengarna)

2007-06-20 @ 00:05:13
URL: http://djefla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0