Everyday is like sunday



image6


Tycker inte om söndagar. Inte alls. Men idag gör det inte så mycket då helgen i övrigt varit till belåtelse. Hittade ett litet smultronställe igår på min utflykt. Sveriges Radio hade dumpat sitt lager av promotion-singlar och demos på min hemliga loppis. Laakso, David & the Citizens, Peter bjorn and John, Beth Orton and so on. Hurra! Jag fölorade mig helt i samlingen och glömde bort tid och rum så när loppisen stängde så fick jag numret till lokalen som har stängt till i höst. För regniga dagar liksom. Det FINNS vänliga själar. Och så har jag våldgästat gräsmattor i smäktande solsken, grillat marshmallows och blivit förälskad i Little Miss Sunshine. Nu, rabarberpaj hos M.

----------

Jag gillar väl söndagar då. Lite.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0