Underdog


image56


Jag råkade vinna i poker och bjöd i ren segeryra in alla förlorare på en spontan fest senare den veckan. En salig blandning av gamla och nya bekantskaper kom och fick se sig tvingade att dricka den usla värdinnans hemmagjorda bål och suga vinbären genom sugrören. En riktig partyhöjare. Jag spillde som vanligt rödvin på någon annans byxor och M fick gå med rumpan bar medan jag tog mig en tur på den galna indierns cykel i tvättstugan. Det skvallrar de oranga reflexdelar om som jag fortfarande hittar lite då och då samt utplanterade bildbevis på FB. Det är för övrigt ungefär sådär mitt vinnande pokerface ser ut.  



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Looking good on the bike my friend!!

2008-04-22 @ 21:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0