Ibland gör man rätt. Lev med det.


Regnet hänger i luften och löven har börjat falla men jag är nästan inte kvar utan njuter av sommaren som varit och det som snart är nu. Midsommaren var den finaste någonsin med vänner och kärlek, havsdopp och strandfynd. Vidare mot Göteborg och en erfarenhet och vacker känsla rikare. Det har varit vansinniga roadtrips överallt och jag föll lite för Göteborg och andan och allt nytt. Jag är lite rädd och det killar i magen men jag kan inte sluta nu när det redan har dragit igång. Här skulle jag kunna bli djup men jag vet ju och det räcker. Ben & Jerrys i Örebro vill jag ha mera av liksom öl i parken i Malmö. Mycket vill ha mera. Jag kan bara ana. Och börja packa, än en gång. Snart. Snart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0