En odaterad berusning a.k.a. en idiots bekännelser



"Jag märker att jag efter tvåsamhetens tillvaro lyckats gå miste om de mest basala kusnkaperna om det motsatta könet, även fast jag genom erfarenhet eller snarae bristen på den inser att jag eldrig vetat något om det. Det känns som om jag vandrar på okända marker,på jakt efter visdom om det jag inte är säker på finns att inhämta eller lära sig av. Det som i alla tider har varit ett av människans största behov borde finnas inpräntat i märgen, inarbetat i själen på hur man ska bete sig för att få-. Ochj ag vet inte. Jag vill veta och behöver veta- Jag ggör mina tappra försök i tanken för längre än såkommer ajg inte och illa vore det väl annars.  Efter några öl i varje ben är suget efter närhet större än på länge och jag plågas och lider om det som jag vet väntar. Tålamodet har aldrig varit min vän. "



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0