Lillebror


image51


Det här är min bror på sitt allra soligaste humör. Idag fyller han 25 år och surar för att hans kompisar inte orkar följa med ut efter middagen på kvarterskrogen. Han har såklart inte en aning om att dom har ställt till med baluns och jävelskap och att han inom ett par timmar blir kidnappad till en stor överraskningsfest. Han vet inte heller om att hans syster precis kört 4 timmar för hans skull. Det visste förresten ingen annan heller om. Då kanske han till och med drar lite på de berömda smilbanden. Det kommer jag att göra när jag får se hans min. Grattis lillebror på din dag! Din, din, bara din!



Kommentarer
Postat av: Anonym

hihihi...va roligt!
Hoppas att det var lyckat!

2008-01-15 @ 00:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0