Ode till Eva


Det är väl kanske på tiden att jag presenterar Världens bästa E. Kanske dags att ni får ett ansikte på E som misstar oskyldiga män för hajar, kör som en biltjuv och bor uti Obygd bland miljarder mygg, skönaste soffan i småland och med en pool större än gräsmattan. Vi är kompisar, Eva och jag. Vi åker på roadtrips, Eva och jag.





Eva och jag.



Eva ska alltid köra bilen. Hon säger att jag fått mitt körkort från ett flingpaket. Då blir jag sur.



För att göra Eva sur så tar man bara foton på sig själv. Inga på henne.



Eva sur. Annelie jätteglad.



Bara för att göra mig sur så börjar hon sjunga med i alla låtarna. ALLA låtarna.



Annelie sur.



När vi blir sams igen så brukar vi leka "vart tog vägen vägen?" Eva blir så glad då.


Världens bästa Eva!



Kommentarer
Postat av: Eva

Love ya Världens bästa A!!

2008-06-03 @ 16:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0