Extra allt, tack



image58


Jag har gått och blivit lite poppis jag. Iallafall enligt kärleksförklaringarna på FB. Varför jag i första taget applicerade "are you interested" har jag glömt medan andra verkar tycka det är helt normalt att visa okända sitt gillande. Eller vad säger ni, Saoud, Mehmet, Cigdem, Youssef och Hussein? Inga kameler i världen kan få mig att slösa tid på någon jag inte kan se, ta på eller ta mig till på mindre än en dag. Eller en timme. Vilket får mig att tänka på R. Det var mödosamt nog att behöva åka propellerflygplan till grannlandet även om själva resan i sig var klart underhållande när man hörde norrmännen prata. Det var en skön tanke att veta att om planet skulle störta så skulle man dö skadeglad. Ialla fall...att bli sambo i Estland lockade inte heller. Och Australien... det är inte min drömresa. Jag har min egen. Och det finns en tid och plats för allting. Nu gör jag allt på ren vilja. Imorgon bitti ska jag titta på när korna släpps ut i hagen och sen ska jag bygga en pool. Kanske blir det en glass också. Sommarens första har jag redan ätit upp men i år fick jag inga oanständiga förslag på köpet. Jag ger det en chans till imorgon. Tjohopp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0